marți, 2 mai 2017

geometria gândului

Sufletul meu e fericit atunci când consimt să-mi umplu ochii cu frumusețe
și inima cu frumusețea de dincolo de frumusețe.

/

Simți mirosul?

In lumea mea liliacul e tot timpul înflorit, în mii de nuanțe liliachii,
iar liliacul cu cinci flori e alb.
Boabele de rouă sunt aurii și cântă, cântă pe voci, dar uneori,
cântă toate într-un glas.
Aici mă retrag ori de câte ori sunt prea veselă sau prea tristă.
Aseară, nu știu cât eram de veselă, cât tristă...
Ingerul meu m-a atins pe umăr și m-a întrebat: "Simți mirosul?"
L-am auzit dar nu am putut să-i răspund.
M-a prins de umăr: "Simți mirosul?"
Trezită parcă, am zis: "Da, miroase a ploaie."
"Simți mirosul?", a răsunat iar.
Intrigată, am adulmecat aerul... am simțit apropierea furtunii:
"Da, miroase a ploaie, o să ne ude bine!"
Atunci îngerul meu mi-a îmbrațișat umerii cu mâinile lui
și cu hotărâre mi-a spus: "Nu.Miroase a El!"
O clipa inima a stat, dar ochii mi s-au umplut de lacrimi,
miroase a Dumnezeu când îți pui capul pe pieptul Lui;
e mirosul dragostei Lui. Miros viu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu