joi, 1 iunie 2017

1 iunie etern

Glasul duios al mamii la dimineața inimii mele mă sărutară :
Hai, trezește-te copil năstrușnic cu ochii mari
adânci
deschide-i și luminează încăperile plânse de astă-primăvară.
Hai, trezește-te, această zi înmiresmată este ziua ta!
La mulți ani, Iulia!

În mirajul dorinței mamii, copilul din mine, cu gândurile mângâiate
la început de zi
a zbughit în lanul de trifoi proaspăt
vesel ca soarele care s-a-mpărtășit
și după urarea aceasta
am să merg în parc să mă dau în leagăn și pe tobogan
și de la târgul pentru copii o să-mi cumpăr acadele
ciocolată și-un caluț de porțelan.

/

forme aerodinamice observate din spațiu
versurile
acest val de apariții de cu dimineață
din timp hrănite
se joacă șotron cu mine
și bat la inima mea
ca niște copii neastâmpărați care se cer afară
și se împrăștie peste oceanul cu fluturii


/

e un vis cu zmee de cireșe - semn că mi-e vară
visul până la colț de lună se ridică zboară
mă cuibărește în ochi în păpușa cu stele
buburuzele nocturne țes buline vesele

din caierul necunoscut briza ispitește abisele
o infuzie abilă extracerească îndulcește văzduhurile
e un vis cu zmee de cireșe - semn că mi-e vară
visul până la colț de lună se ridică zboară

ghiduși greierii cântă jocul de astă seară
gărgărițele dansează pe bolta crepusculară
la tot pasul busuiocul încinge facerile
gustă tort din rime de bomboane și adâncurile
un vis cu zmee de cireșe - semn că mi-e vară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu