vineri, 9 iunie 2017

invențiile unora utilizate de alții... sau cum să ne folosim de inovații...?


înlumânarea aprinde curioasă
ce nu pot scrie
ce nu pot spune

tot universul ghemuit în mine
la răscruce de oxigen hidrogen și carbon
pe ape
luptă să nu mă transform în sare
în stană de sare
străsimțindu-mă în străgând
exod din Egipt la trecerea prin pustii 


după 1989
din lovitură în lovitură de stat
România are picioarele de lemn liberalismul și democrația
oloage
la preț de multiple taxe
toxic adăugate
mă sufocă
pe frontul dintre tentacule și aripi
pe fruntea izolată cu funii umede de dragoste

în murmurul meditației mă uit după preoția lui Christos
după preoția mea și-a credincioșilor
în templul Duhului nu aud decât o întrebare
se știe cât mai e până la intrarea în Promisa Țară?

ps1
la jumătatea căderii
străfluturi de strănoapte în copaci adolescenți

și-o tristă fericire

sensibilitatea nu trece cu apa

ps2
se pare după cum zic unii
că singura modalitate să fii cinstit
cu adevărat
este să fii prost

poate de aceea
spun (i)luminații
nici o societate nu te vrea deștept

ps3
cineva a descoperit focul
ce ciudat... il folosim toți

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu